21 Ağustos 2014 Perşembe

çünkü ben böyle bir adamım

bir gün, kenarları göçmüş bi kaldırım köşesinde aynı istikametin dolmuşlarını bekliyorken karşılaşacağız veyahutta oruç tutmadığımız halde üsküdar'da bi iftar çadırının uzun kuyruğunda..
içim içime sığmasa da dikkatini çekmeye çabalamayacağım.
çünkü ben böyle bi adamım.
yine tesadüfler kavuşturacak bizi. sen hep konuşucaksın hayatsa yanımızdan akıp gidecek.
içim sızlıycak seni göremediğim vakit. sana tutulduğumu bi gün bile söyleyemiycem bide. kurduğumuz ilk rakı sofrasında diyebilecem diyemediklerimi.
sonra sevicez birbirimizi. "bazı anlar vardır" diyecem sana dördüncü dublemi doldururken, "bazı anlar vardır, bir defasına mahsus yaşanacak anlar, bir daha aynı şartların sağlanamayacağı anlar" diyecem.
ve ben sahip olduğumuz anlardan birinde ortadan kaybolacam. o anları düşünmeden. boğulmaktan korkarak. bi telefon bile etmeyecem sana.
çünkü ben böyle bi adamım.
tüm telefon rehberim ana bacı söverken, ben ücra bi meyhanenin en ufak masasına oturacam. "sen kimseyi sevemezsin, sevmeyeceksin" diyecek zeki müren. vasıfsız kederler yaşayacam mütemadiyen.
çünkü ben böyle bi adamım
...
Mutluluklar kısa sürer derler. saatler geçmek bilmez ondan sonra da. geriye yanmış genzin kalır bir de düğüm düğüm boğazın. ama ağlayamıycam hiç. zannedersem benim lanetim de bu.

mınakoprensliği

12 yorum:

  1. Mutluluklar uzun sürer..
    Belki oruç da tutarsın o kuyruğa girmeden..
    Belki kadehine dost bulursun meyhanede..
    Hayat güzel, çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur mu olur belli olmaz,
      ama tabii tabii hayat güzel o ayrı :)

      Sil
  2. Benim mutluluklarım hep kısa sürdü. Mutlu olduktan beş dakika sonra aaba hayat bu sefer hangi olayla beni üzecek diye bekledim. Ama yine de yaşamak, yeni yerler görmek, yeni kitaplar okumak, yeni müzikler dinlemek güzel. :) sevdiğin, istediğin insanlar yanında olmasa bile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında illa ki seni seven bi insan buluyorsun yanında, o da hayatın güzelliklerinden :)

      Sil
  3. Bende geldim :)
    Mutluluk uzunsa mutlaka ardından daha da uzun bir mutsuzluk gelir..
    Bi şekilde boşver demek lazım hayata yoksa çekilir dert değil :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgelmişsin :)
      "mutluluk gelsin de ne olursa olsun anasını satim" kafasındayım ben artık :))

      Sil
  4. haklısın be mutluluklar kısa sürer...

    YanıtlaSil
  5. Mutluluk nedir? Belki de amaca ulaşmaktır. Bunu düşündün mü?
    Ben de çok mu psikologumsu yazdım ne?!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz de zaten amaca ulaşıp ulaşıp vazgeçiyoruz sonra :)
      çok psikologumsu olmadı merak etme, azıcık, biraz sadece :))

      Sil
  6. "Böyle aşkın ızdırabını sikeyim"
    acaba bunu kim dedi.
    Neyse , bilmediğimiz şeyleri kurcalamayalım. Neşet Babadan açtım.
    vur la.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle aşkın ıstırabını siksinler abim :) bende açtım şimdi neşet babadan vurvur

      Sil